Koszty wysyłki

Spis treści
    Sklep pobiera dodatkowe opłaty w przypadku: 1. Płatności za pobraniem- opłata manipulacyjna w wys. 2,50 zł 2. Wysyłka zamówienia, którego wartość wynosi mniej niż 1000 zł - koszt wynosi wówczas 18 zł 3. Wysyłka towarów o bardzo dużych gabarytach, tj. paczek i palet powyżej 80 kg – opłata dodatkowa 120 zł VI. WYSYŁKA 1. Towar wysyłamy w ciągu 48-72 h po zaksięgowaniu na nasze konto należności za towar . Zamówiony towar dostarczamy wyłącznie za pośrednictwem firm kurierskich. Nie jest możliwe dokonanie wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej. Towar jest dostarczany wyłącznie na terenie Polski. Usługi transportowe obejmują dostarczenie towaru do parteru pod wskazanym adresem. Jeśli dostarczane są artykuły na paletach - Kupujący osobiście musi zorganizować rozpakowanie i wniesienie towaru z palety do lokalu. 2. Wszystkie wysyłane towary podlegają ubezpieczeniu w firmie kurierskiej. 3. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. 4. Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji zamówień w osobnych partiach po uprzednim uzgodnieniu i potwierdzeniu tego e-mailem, faxem lub telefonicznie z Klientem. 5. W przypadku odbioru przesyłki zawierającej Produkty w miejscu wskazanym przez Klienta rekomendowane jest, aby Klient w obecności osoby dostarczającej przesyłkę sprawdził przesyłkę pod kątem ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletności. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, Klient proszony jest o poinformowanie o tym osoby dostarczającej przesyłkę i w obecności tej osoby spisanie stosownego protokołu reklamacji. Protokół reklamacji ułatwia i przyspiesza rozpatrzenie reklamacji ilościowej bądź jakościowej z firmą kurierską. 6. W przypadku nieodebrania przez klienta towaru wysłanego przez sklep, Klient zostanie obciążony kosztami związanymi ze zwrotem niedoręczonej przesyłki [wynika to z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych w § 37 stanowi, iż za czynności związane ze zwrotem przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego do nadawcy (po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy) pobiera się opłatę] oraz ponownej jej wysyłki. W przypadku powrotu przesyłki do Sklepu i niemożności kontaktu z Klientem, przesyłka ta będzie przechowywana przez okres dwóch miesięcy. Klient zostanie powiadomiony o ostatecznym terninie odbioru. Po tym okresie zawartość przesyłki ulega przejęciu przez Sklep, a wpłacone wcześniej pieniądze nie będą zwracane. 7. Sklep przewiduje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru po uprzednim umówieniu spotkania w siedzibie firmy, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixel